Aktualności

Wawerska Parada Niepodległości 2015

Dnia 11 XI 2015r. mieszkańcy Falenicy złożyli podziękowanie za ten trud oraz modlitwę za dusze poległych w walce o Polskę. Msza Święta w ich intencji odbyła się o godzinie 14.00
w Kościele pod wezwaniem Najświętszego Serca Pana Jezusa. Podczas uroczystości był obecny burmistrz dzielnicy Wawer- Łukasz Jeziorski.

Spod Kościoła przeszedł uroczysty pochód na placyk – parking, przy bazarku
(ul. Walcownicza). Tu odbył się koncert pieśni patriotycznych, następnie szkoły  i TPD przedstawiły przygotowane fragmenty sztuk teatralnych znanych polskich dramaturgów
A. Fredry, A. Mickiewicza, S. Wyspiańskiego. W ten sposób upamiętniono także 250 – lecie powołania polskiego teatru. Przedstawiane przez uczniów sceny były wprawdzie krótkimi fragmentami sztuk polskich, ale poziom artystycznych, barwność strojów, świetna gra i urok małych aktorów powodowały wielki entuzjazm i zachwyt publiczności. Wszyscy składamy artystom wyrazy uznania. Uroczystość zakończyła się efektownym pokazem montażu światło - dźwięk oraz przepyszną grochówką wojskową

Charytatywna Gala Cyrku Korona

W sobotę 12 września 2015 grupa dzieci i młodzieży podopiecznych Środowiskowych Ognisk Wychowawczych z Wawra w towarzystwie swoich wychowawców wzięła udział we wspaniałym widowisku VI Festiwalu Talentów Cyrku Korona. Wszystkim bardzo podobało się przedstawienie, najbardziej szczęśliwi byli najmłodsi. Szczególną uwagę zwrócił ekscytujący pokaz trzech dużych słoni afrykańskich - Lary, Jenny i Jungla. Ten występ udowodnił, że te kilkutonowe zwierzęta mają w sobie dużo energii i lekkości. A także sensacyjny pokaz kaskaderskich wyczynów na rozpędzonych kołach śmierci, to numer pełen adrenaliny, który trzymał widzów w napięciu!

Kolonie w Goręczynie 2015

Wakacje w pełni. A nasza spora bo 42 osobowa grupa w dniach 22.07 - 5.08.15 była na koloniach w Goręczynie koło Kartuz na Kaszubach. Chociaż pogoda nam nie sprzyjała wiele zobaczyliśmy i świetnie się bawiliśmy. Byliśmy w Szymbarku, Kościerzynie, Będominie, Kartuzach, Bytowie i Łebie. Uczestniczyliśmy w warsztatach u Necla w Chmielnie, lekcji muzealnej w parowozowni w Kościerzynie, jeździliśmy konno, graliśmy w tenisa ziemnego i próbowaliśmy swoich sił na ściance wspinaczkowej. Widzieliśmy całe Kaszuby  i podziwialiśmy przepiękne widoki ze szczytu Wierzycy, pływaliśmy statkiem po jeziorze Ostrzyckim. To był bardzo udany wyjazd. Dziękujemy wszystkim, za pomoc w realizacji tak wspaniałych wakacji.

Dziękujemy

30.06 zrealizowaliśmy ufundowany przez restaurację Sakaba voucher ( jeszcze ze stycznia - bal TPD Wawer ).
Bardzo dziękujemy za wspaniałe przyjęcie, było jak zwykle u Państwa bardzo miło i smacznie niesłychanie.
Uczestnicy TPD-owskiego balu " Świętego Walentego" uznali, że najbardziej godnymi  nagrody będą najstarsi nasi goście, Państwo Walentowie ... tak, tak, oboje fizycy, którzy za tydzień wyjeżdżają na konferencję naukową do Izraela. Trochę się martwią zapowiadanymi upałami do 50 stopni, ale nie na tyle, żeby siedzieć w Polsce.
Było uroczo, dziękujemy

Wakacje

W czasie wakacje wszystkie dzieci zapraszamy na zajęcia do naszych Ognisk według harmonogramu